.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف تلخ مدیرکل گردشگری استان ؛
صنعت گردشگری مازندران غرق شده است !
شمال نیوز : وی با اشاره به وجود بیش از 80 هزار خانه مسافر در مازندران، افزود: برای ساماندهی این اماکن استیجاری ابتدا باید صاحبان این خانه ها را ملزم به اخذ پروانه فعالیت کنیم.....

شمال نیوز : مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: اگر خانه‌ مسافرها ساماندهی نشود هتل‌سازی در صنعت غرق شده گردشگری مازندران توجیه پذیر نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، دلاور بزرگ نیا در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران در ساری اظهار کرد: دو استان خراسان رضوی و استان مازندران دارای مسافرخانه بوده و وجود این خانه‌های استیجاری به علت کمبود هتل آپارتمان بوده است.

وی با اشاره به وجود بیش از 80 هزار خانه مسافر در مازندران، افزود: برای ساماندهی این اماکن استیجاری ابتدا باید صاحبان این خانه ها را ملزم به اخذ پروانه فعالیت کنیم.

بزرگ نیا با اشاره به مدل مدیریتی خانه مسافرها، گفت: مشکل اصلی هتلداران با  خانه مسافرها  این است که وجود این خانه ها موجب کاهش مسافران در هتل ها خواهد شد و با وجود برخی عوارضی که برای هتلداران وجود دارد صنعت هتلداری رونق نخواهد یافت. باید همه خانه مسافرها تحت پوشش جامع هتلداران قرار گیرند. اقبال مردم در واحدهای استیجاری وجود دارد اگر فعالیت‌های این خانه‌ها نیز مجاز شود مشکل اصلی حل نخواهد شد.

حسن خیریانپور، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در این نشست گفت: در حال حاضر 470 میلیارد تومان برای رفع مشکل تولیدکنندگان در نظر گرفته شده  و در تلاش هستیم تا این تسهیلات به موقع پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت  18 فقره طرح تولیدی به مرحله پرداخت رسیده است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با بانک‌ها تا پایان این ماه تسهیلات 88 فقره از طرح‌ها به مرحله پرداخت می‌رسد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خواستار رفع موانع تولید و وضع قوانین در سطوح ملی و استانی و تسهیل در فضای کسب و کار شد و افزود:  با ارزیابی‌های حقوقی و اداری، ابلاغیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مدون شده است و این ابلاغیه به امضای استاندار رسیده و فردا به بانک‌ها ابلاغ می‌شود.دولت از بنگاه‌های کوچک و واحدهایی که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اعلام حمایت کرده است.

خیریان پور اظهار کرد: تا کنون  2800 طرح اقتصادی در سامانه ثبت شده است که در حال بررسی توسط بانک، ارائه اسناد و مدارک از طرف متقاضیان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلسوز 28 مرداد 1395
عمل اصلی غرق شدن عملکرد ضعیف خودت هست و باندی که تشکیل دادی . دلمان خوش بود دلاوری بر عرصه کشتی گردشگری مازندران نشسته و آنرا به مقصد می رساند اما صد افسوس که این کشتی با سو مدیریت به گل نشست .
مازنی 28 مرداد 1395
اعتراف تلخی است و بیان آن هم جرات می خواهد .
سید 28 مرداد 1395
دوره شعار تمام شد آقای مدیرکل . اینو که همه می دونن. تو برای گردشگری غرق شده استان چه کردی ؟ حرف های قشنگ بسه . اینجا عمل می خواد و حرکت
مهمان 28 مرداد 1395
من برای تعطیلات به مازندران آمدم . واقعا اوضاع نابسامان است . به ورسک که رسیدم تابلوی منطقه گردشگری ورسک نظرم رو جلب کرد . با پرداخت ورودی 3000 تومانی با چهار تا ماشین از بستگان مه جمعا شد 12000 تومان وارد این منطقه باصطلاح گردشگری شدیم اما از امکانات که خبری نبود هیچ جای پارک هم نداشتیم . به مامور ورودی اعتراض کردیم که چرا با اینکه ظرفیت تکمیا است پول گرفتی از ما گفت برید گردشگری اعتراض کنید . واقعا برای سازمان گردشگری مازندران متاسفم که هیچ نظارتی ندارد . به نظرم غرق که خوبه گردشگری مازندران دفن شد.
نا شناس 28 مرداد 1395
واقعا که عملکرد بزرگ نیا بسیار بسیار ضعیف است نالایق ترین مدیری که طی این چندسال در اداره کل میراث فرهنگی مازندران سراغ داریم همین خود ایشان است اکثر کارمنداش از عملکرد ایشون گلایه مندند . بسیار بسیار ضعیف .. و بیشترین ضعف ایشون بخاطر مهره های بی مصرفی هست که دور خودش چیده که هرکدام به نفع جیب خودشون فکر می کنند .
امین 28 مرداد 1395
خود کرده را تدبیر نیست .این آقا که قبلا این پست را داشت چه گلی بر سر استان زد که مجددا می خواست بزنه .خوشا بحال استاندار عزیزمان با این انتصاب های سیاسی
تقی 28 مرداد 1395
بابا شماها چه باشید چه نباشید مردم برای گردشگری و استفاده از دریا و جنگل به این استان هجوم می آورند مهم اینه که شماها بعنوان مسئول چه در آمدی از این ورود مسافرین داشتید
نا شناس 28 مرداد 1395
این دولت کلید همه چی رو خراب کرد اماده باشید احمد بیاید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.